niedziela, 15 maja 2016

SUMMER WISHLIST / BANGGOOOD.COM

Witajcie!
Dzisiaj przychodzę do Was z krótką listą wybranych rzeczy ze sklepu BANGGOOD.COM. Wśród nich znajdują się trendy, w które warto zaopatrzyć się w sezonie letnim. 

Kombinezon z dekoltem V i nogawkami typu 'cullotes' to świetne rozwiązanie na eleganckie wyjścia. Jenasowe ogrodniczki w połączeniu ze zwykłym t-shirtem i sportowymi butami idealnie sprawdzą się na co dzień.

 1.TUTAJ/HERE 2.TUTAJ/HERE 3.TUTAJ/HERE

Mam nadzieję, że koronki na długo jeszcze pozostaną w modzie, szczególnie latem. Jeansy z dziurami są z nami już od kilku sezonów. Zdobyły serca dziewczyn mimo swojego niechlujnego wyglądu. Wiązane baleriny, czy sandałki to hit, który kupuję w stu procentach. Wyglądają na stopie niesamowicie.
 4.TUTAJ/HERE  |  5.TUTAJ/HERE  |  6.TUTAJ/HERE

Moimi niezbędnikami na letnie dni są okulary przeciwsłoneczne, dostępne w wielu wzorach i kolorach, a także czapka z daszkiem, chroniąca przed słońcem i dodatkowo stanowiąca ciekawy element naszej zwykłej stylizacji. Nie mogłam pominąć również bluzek z hiszpańskim dekoltem, typu 'off-shoulders'. Są niezwykle dziewczęce i kojarzą mi się z wakacjami.



7.TUTAJ/HERE  8.TUTAJ/HERE  |  9.TUTAJ/HERE

http://www.banggood.com/?utm_source=sns&utm_medium=redid&utm_campaign=YOURSITENAME&utm_content=nicole
Trzymajcie się ciepło!
S.♥

21 komentarzy:

  1. super propozycje!! ogrodniczki muszą być moje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiązane balerinki i czapka z daszkiem już są w mojej szafie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Linki kliknięte :)

    Mogę liczyć na rewanż ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/05/nowosci-czyli-o-udanym-zamowieniu-z.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się ta ostatnia bluzeczka z falbankami :) Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Propozycje idealne !
    Czapka i bluzka najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy, poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Same perełki <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie zamawiałam z tego sklepu , ale rzeczy wydaja się być fajne ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę wypróbować ten sklep:)
    Podoba mi się kombinezon pozdrawiam Cie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow Sabi!!!!! I love your selection
    kisses
    Anna
    www.justfashionable.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Czapka z daszkiem! Właśnie poluję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie propozycje w moim typie, uwielbiam! :)

    http://www.patinn.eu

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne mają rzeczy, aż trudno byloby się zdecydować tylko na jedną :) hehe
    Oczywiście szczerze pomagam i klikam w kilka:
    87,08 zl, 46,05 zl, 86,33 zl, 86,33 zl, 69,06 zl

    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczery klik w spodni Sheinside oraz ich baner boczny? :)
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka nr 4 jest cudowna! Bardzo mi się tu podoba! Obserwuję! :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super lista i fajne rzeczy ;) Kliknięte.

    Mogę prosić o kliknięcie w linki tutaj http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/05/drugie-zamowienie-z-cndirect.html Bardzo mi pomożesz ;) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne rzeczy :))
    Ps. Zapraszam Cię serdecznie na moją nową domenę, na blogspocie już nic nie będę publikowała :) Jeśli nadal chcesz obserwować mój blog dodaj go ręcznie do obserwowanych, wtedy będą Ci się wyświetlały moje najnowsze posty tak jak do tej pory :* Ja oczywiście Twój dodaje aby dalej być na bieżąco :) Ps.2 na nowej stronie nowy wpis, zajrzyj :)
    CAŁUJĘ :*
    http://magiclovv.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)