sobota, 11 kwietnia 2015

Top with fringle

Witam Was po przerwie, po świętach i w ten wiosenny weekend ! Dzisiaj czarny zestaw (tak, wiem, że mało wiosenna kolorystyka) ze spodniami, których długo szukałam. Trochę oversizowe, z kieszeniami i z przewiewnego materiału - dla mnie świetne ! Top z frędzlami kupiłam już w grudniu w h&m, ale nowa wiosenna kolekcja oferuje wiele innych kolorów :) Dobrałam do wszystkiego większy naszyjnik, małą torebkę i szpilki, które swoją premierę miały w ostatnim poście. Świetnie się czułam w tym zestawie. A jak Wam się podoba ?
Życzę udanego weekendu kochani !
S.















Top-H&M
Spodnie/Pants-H&M
Buty/Shoes-nn
Torebka/Bag-New Yorker
Naszyjnik/Necklace-sh

24 komentarze:

  1. Świetna ramoneska oraz buty :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ klik! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie zazdroszczę Ci tego topu!
    uwielbiam wszelkie frędzle, więc za taki dałabym się setnie pokroić ;)

    frędzle kojarzą się głównie ze stylistyką boho, ale Tobie udało się bardzo umiejętnie wkomponować je w typowo kobiecy zestaw.
    Fajnie, lubię takie udane eksperymenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz, bardzo urocza fryzurka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ladnie! i sliczne wloski <3

    OdpowiedzUsuń
  5. You're so beautiful woman and so fashionable<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie! Piękna bluzka, a Ty wyglądasz prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna, elegancka stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo elegancki zestaw, podoba mi się niesamowicie;)

    Spodnie chyba upoluję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Love this outfit! You look great! That fringe top is so cute <3

    OdpowiedzUsuń
  10. spodnie są rewelacyjne, sama na takie poluję -) całość bardzo mi się podoba - klasyka, elegancja, kobiecość i ponadczasowość:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie cudnie :) Bluzka z frędzlami wygląda niesamowicie i idealnie pasuje do całości:)

    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy ten top :) Spodnie też świetnie się prezentuje:)
    Całość bardzo przypadła mi do gustu, ciekawie i z klasą:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow ! Perfekcyjna stylizacja, jestem zachwycona topem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najlepsza stylizacja jaką widziałam od kilku miesięcy! Wyglądasz przepięknie :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz cudownie, urzekł mnie każdy element Twojego stroju!
    MY BLOG click

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie rewelacja ;)
    Naszyjnik super ;) dodaje uroku całej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie mega :) Całość genialnie się ze sobą komponuję, a top jest śliczny :)
    Pozdrawiam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna stylizacja !!
    Może wspólna obserwacja ?? Ja już to zrobiłam, bo twój blog jest mega ;)
    Pozdrawiam
    www.boograniczanastylkoumysl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)